Friday, March 16, 2012

KESIAN LEMBU: LEMBU NIGGA

sambungan dari post aku pagi tadi tu, pasal ROCKY BILBAO tu. aku sebenarnya bukan nak rage sangat ngan fans MU ni, especially yang kat Malaysia ni. bukan benci kat team MU tu, but for me most of MU fans ni attitude diaorg agak exaggerating. so bila time² depa kalah camni, bukan nak bagi sangat kat team tu, aku nak 'bagi' kat certain Lembu-Lembu yang fanatik tapi ramai tak berfakta, tapi menyokong lebih sebab kepada trending. yelah team power (aku nak pancing sapa boleh jawab provocation aku ni), memang la ramai nak sokong. TBH, memang aku akui MU adalah satu team yang diterajui oleh genius, Sir Alex Ferguson. SAF memang genius, tapi tidak bermakna bila dia genius, lembu² sekalian juga akan genius. 


so photo of the day is:-




DIA NI LEBIH MULIA DARI EVRA, KAMU TAHU?

No comments:

Post a Comment