Sunday, November 29, 2009

Mininova.org Yang Telah Disekat

Salam AidilAdha untuk semua,
Pada kawan-kawan yang suka mendownload movie, lagu-lagu baru, e-book dan macam-macam lagi kebanyakannya mesti pernah mendengar website www.mininova.org kan? Bagi saya, mininova.org ni mmg banyak memberikan saya kelebihan, suka download free aje...hehehehehe...


Tapi bila saya balik dari cuti raye Haji semalam, nampaknya terkejut saya bila melihat Mininova telah di arahkan oleh mahkamah di Netherland tidak silap saya untuk membenarkan membenarkan torrent-torrent yang sah di sisi undang-undang sahaja seperti yang telah dibenarkan hakciptanya, yang pemilik karya itu sendiri membenarkan diedarkan secara percuma... :-(


Saya sangat kecewa dan kini beralih kepada www.piratebay.org... :-(.. gudbye Mininova!
(Pirate Bay pun okay jugak! :-) )

2 comments: