Tuesday, March 2, 2010

PROSES MENGENAL DALAM PHOTO EDITING

Mungkin kali ini, membina web jualan sendiri tak semudah yang di sangka. Yelah, planning phase, sapa-sapa pun boleh tulis je atas kertas tu apa nak buat, tapi satu tak sangka kan, masa dalam proses kita nak implement planning kita tu, macam-macam masalah timbul kan, yang semua masalah tu tak tertulis di dalam kertas perancangan kita tu.

Dalam konteks ni, mungkin post saya yang berlabel MAM Store ni, boleh la jadi info nak share pada mana-mana yang berhajat nak bukak online store. Sesungguhnya setiap usaha yang kita buat tu, tuhan akan uji kita pelbagai rintangan, nak mengajar kita erti ketabahan, dari sekecil-kecil ujian tulah kita dapat belajar benda yang kita tak tahu, kenal orang, dan yang saya paling syukur skrg ni, ialah dapat kenal orang yang sangat supportive... maka saya give a big credit to Haqqimi and Duwe for their helpful thoughts, opinion and knowing them in so much of helping hands. a big thank you.

maka dalam keadaan skrg, pastinya blog jualan kita tu,perlukan catalogue yang menarik, photo catalogue/ product photoshoot mengambil proses yang rumit bagi saya, seorang penuntut engineering yang takda kait mengait dengan kemahiran photoshoot and editing. new knowledge is explorable but how to explore it?

YUP...HARD WORK...... SMART-SMART ni dah tak laku zaman sekarang you know....this is the competitive ERA, when you work hard, it shows how smart you are, rite? Ok lah..nak tido...nite all!

2 comments:

  1. Slm...betul tuh...life is getting harder...hardworking is a must instead of being smarter...btw, semoga awak terus kuat dan berjaya! =)

    ReplyDelete
  2. terima kasih... :-), jangan lupa datang shopping gak eh kat sini... :-)

    ReplyDelete