Wednesday, June 2, 2010

ATASBAWAHATASBAWAH: CROC MENGHINA ALLAH?

Sandal Croc skrang ni memang dah jadi satu trend kat Malaysia, dari orang kecik sampai la ke dewasa yang pakai, tapi satu jelah yang tak terpengaruh kot ngan trend kasut Croc, seperti golongan makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang mungkin menganggap sandal Croc ni agak ekstremist ngan penampilan mereka.

Tapi rasanya kepada golongan Muslim yang meminati jenama ini, maka kat sini aku nak nasihatkan, sudah menjadi KEWAJIPAN anda memboikot jenama ini kerana secara halusnya memang ianya menghina Allah S.W.T, dan kita pun tau kan, serangan psikologi, mental dan juga fizikal ke atas umat Islam sekarang ni makin menjadi-jadi. Actually gambar yang aku paparkan kat bawah ni aku tak tau sapa tuannya, tapi aku, sebagai seorang Muslim, merasa terpanggil untuk menyebarkannya bagi saudara2 Muslimin dan Muslimat yang lain-lain tu.

Sila perhatikan betul-betul ye:-

Lihatlah betul-betul ngan mata zahir dan mata hati korang semua, betapa celakanya golongan kafir hari ini, menghina Islam. Banyak lagi yang tak terbongkar dan aku masih mencari cari apa lagi yang patut kita tahu. Maka terpulanglah la kat korang yang mana-mana pemilik croc tu, biar pun mahal tak ingat sandal Croc kita, namun kesedaran kita tu penting. Jangan lak korang cakap korang tak berniat sebegitu, ni pun korang dah tau. Dan ingatlah:-

"NIAT TIDAK MENGHALALKAN CARA"

Maka it's up to you to do with your Croc. Sila sebarkan pada golongan Muslim yang lain. Fikir-Fikirkanlah dan Selamat Berblog Walking

4 comments:

  1. nasib baik aku tak beli. dah laa mahal. hahaha.

    ReplyDelete
  2. nampak kan? jelas kan? kan? kan?

    ReplyDelete
  3. mcm sengaja ja org2 ni buat simbol tu..

    ReplyDelete