Friday, July 23, 2010

SALAM KESIBUKAN SEBULAN DUA

SALAM SEMUA,
betapa lamanya tak berjalan blog ni, andailah blog ini merupakan sejenis objek barangan, pastinya ia akan berhabuk jua, dan memerlukan sedikit overhaul.

maka berapa banyak dah isu tertinggal, yang sepatutnya boleh dijadikan bahan2 untuk post, dari kenaikan harga barangan keperluan, sampai lah Rafa Benitez keluar dari gelanggang Anfield, maka begitulah jua blog ini yang aku lihat sangat2 mundur dan berjalan ke belakang. (mungkin aku kena kerja kuat lagi...)

sekarang ni aku tak berapa nak menumpukan pada blog ini kerana sibuk membangunkan/ remake untuk online store, MAMstore. Kalau dulu kita semua tengok betapa riangnya blog MAMstore, maka kini aku bertekad untuk memberikan satu nafas baru untuk MAMstore. Al maklumlah, dah berjela-jela aku terima komen blog MAMstore tu dulu terlalu 'riang' untuk tatapan para pelawat semua.

maka kawan2 blogger, bolehla lawat blog MAMstore dan katakanlah sesuatu yang benar mengenai pendapat anda di sini. aku amat2 menghargainya.


CLICK HERE!


(maaf ya! dalam proses upload produk baru ya!)

akhir kata, seribu penghargaan kepada sesiapa membaca post kali ini.
HAVE A NICE DAY.. :-)

No comments:

Post a Comment