Tuesday, December 11, 2012

TWO MOTHERS: FILEM SERAKAH PALING WTF

Manakan satu hari aku baca news aku tak jumpa berita berita yang madafakap macam ni. And the latest one, filem "Two Mothers" yang dijangka diriliskan pada 2013, belum lagi sneak peek, sudah menghadirkan pelbagai kontroversi yang aku rasa paling..........Eh, dulu aku rasa American Pie tu pun dah kira agak² memerlukan dibawah pemerhatian dewasa, tapi "Two Mothers" ni memang perlu seseorang yang memerhatikan orang dewasa.

Naomi: Aku amik anak ko, daun muda
Mengisahkan dua ibu yang mempunyai anak dan berkawan baik, masing² telah jatuh cinta pada anak kawan-kawan masing-masing dan berlakulah aktiviti persenggamaan, yakni bahasa kasarnya, bertukar anak untuk memuaskan serakah masing-masing.

Dibintangi oleh Naomi Watts, Xavier Samuel (Twilights) dan James Frecheville serta Robin Wright, mengikutnya filem ini bakal dipremierekan di Sundance Film Festival 2013 di Utah, US, aku yakin gimik-gimik sebegini manakan orang mampu nak resist sebab telah menimbulkan rasa fetish kepada sesetengah orang. Naomi Watts sebelum ini dikenali sebagai bintang Hollywood yang tiada kontroversi, mengakui inilah filemnya yang pertama mencetuskan kontroversi lantaran kariernya yang merudum dan mendakwa "sesuatu haruslah dilakukan bagi mengupliftkan semula karier lakonan beliau"

Robyn: Aku juga amik anak kamu, juga darah muda dan kawan baik anak aku
Filem ini diadaptasikan dari sebuah short-novel British, dipanggil "Grandmothers" yang mengisahkan 2 kawan baik bertukar anak bagi memuaskan diri masing-masing sehinggalah mereka mengambil jalan penyelesaian mengahwinkan kedua anak mereka bagi jalan keluar bagi kisah noda mereka.

LEGITIMATE PORNOGRAPHY

sumber: daily mirror

No comments:

Post a Comment