Friday, March 26, 2010

MAMstore ditambah lagi dengan stok baru!

Salam Sejahtera,
Penat tapi gembira, saya mengupload gambar produk terkini ke dalam MAMStore, dengan kemasukan stok baru, dengan permintaan dari pelanggan, kini MAMStore telah melebarkan sedikit demi sedikit range produknya dari semasa ke semasa, dan kami ingin sentiasa memenuhi permintaan para pelanggan yang amat kami hargai, tanpa anda siapalah kami!

Kami mungkin agak lambat untuk mengembangkan pilihan produk kami kerana kami sentiasa mencari produk yang berkualiti pada harga yang kompetitif, di mana kami ingin sentiasa memenuhi kepuasan anda semua dalam setiap pembelian anda. Kadang-kadang bila melihat satu produk didalam katalog gambar, nampak menarik patternnya, tapi bila dilihat didepan mata, produk itu taklah seperti yang kami mahukan, mungkin agaknya kami mengambil lebih masa. :-)

KAMI JUGA MENYEDIAKAN KHIDMAT PENGHANTARAN (SHIPPING) SETIAP PEMBELIAN ANDA DENGAN PERCUMA TAU!!! :-)

Berikut merupakan antara produk2 terbaru dari MAMstore, dan untuk makluman, ada sesetengah PRE-ORDER status yang kami nyatakan dalam katalog kami, itu bermakna anda perlu membuat tempahan sebelum produk tersebut sampai, kerana produk-produk itu merupakan antara yang laris di pasaran! :-)

  




UNTUK LEBIH LANJUT LAGI, KUNJUNGI:-



TERIMA KASIH!

2 comments:

  1. your online shop kerr? i'll visit

    ReplyDelete
  2. sorry for the late reply,,,yup this is my onlin shop......feel free to visit....tq

    ReplyDelete