Tuesday, March 23, 2010

MAMstore ITU ADALAH DIRIKU


Salam!
akhirnya aku berasa sangat lega dengan hasil usaha aku selama ni, dari yang tak tau apa-apa pasal website/ blog publishing, merangkak aku belajar satu-satu, membina perniagaan online hasil dari tangan aku sendiri, MAMstore, yang kini aku tgk sambutan semakin meningkat, tapi masih belum sampai ke tahap yang memberangsangkan lagi lah.

Mungkin dengan kegagalan aku dengan berbelas-belas ribu, dalam satu program trading sebelum ni(masa mula mula aku masuk, dia cakap trading, alih2 jadi MLM la plak kan), duit beku berapa banyak dalam tu, aku gagahkan juga diri dengan sisa-sisa sumber yang aku ada, membina MAMstore, dengan pada mulanya hanya sorang-sorang je buat, tapi datang juga tangan-tangan yang membantu aku, memang banyak2 aku ucapkan terima kasih~~

Buat masa sekarang ni, aku masih dalam proses mempelajari membina 'shopping cart' untuk pengguna PayPal, yang akan memudahkan pelanggan membeli produk MAMstore menggunakan PayPal. Maybe agak susah, sebab bila tanya orang nak suruh ajar, dia suruh aku belajar sendiri. Maka aku pun tak heranlah, aku pun slow-slow tengah belajar la ni... :-)

Maka disini, aku nampak jugak bukti dari godek godek aku sendiri untuk terus tingkatkan lagi tahap MAMstore. Sapa tahukan 2~3 tahun lagi aku boleh berpuas dengan apa yang aku telah buat kan? kan? :-)

No comments:

Post a Comment