Friday, April 30, 2010

Pulang Kembali Ke Dunia Blog

Setelah melalui beberapa siri kesibukan yang menyelubungi rutin kehidupan seharian, maka kini aku kembali bak kata iklan lama-lama:- "TORA DATANG LAGI!" (siap ngan lagu background funky nya) HAHAHAHAHA!

Maka kesibukan aku sebenarnya tidak membawa sebarang cerita menarik yang sememangnya kisah perjalanan hidup aku bukannya menarik sangat, kecuali die hard fan (kipas susah mati) yang sudi membaca blog picisan ni, tapi aku rasa blog aku bukannya ada die hard fan pun.

Huru hara aku rasa Malaysia hari ini (bukan rancangan MALAYSIA HARI INI), suasana politikal yang penuh dengan politikus, peperangan psikologi meracuni minda pembaca melalui penguasaan media, hinggakan kita tidak tahu melihat mana satu yang betul yang salah juga penyakit sosial yang menjalar ke dalam kehidupan masyarakat kita hari ini, kemanusiaan yang kian luntur dalam peradaban manusia hari, dan mungkin juga aku boleh katakan membaca suratkhabar, menonton berita Perdana di televisyen seolah-olah bagaikan 'racun' di dalam minda, yang membuatkan aku kian menepis segala normal-normal kehidupan aku sendiri.

"Dunia Hari Ini Kian Sakit, Untuk Mengubatinya, Perlulah Merawat Hati Yang KIAN GELAP"

No comments:

Post a Comment