Wednesday, May 26, 2010

Akaun Google aku yang telah 'disabled'!

Pelik bin Ajaib....
Ya itulah yang mampu aku perkatakan, apesal tah tiba2 account aku telah di disabled kan oleh Google....
Tanda amaran:-

" Sorry, your account has been disabled"

Deboooom!!!! Macam batu menghempap kepala aku..........apakah dosa akuuuuuuu??????!!!!!! Jadi aku ni dah la blogger amatur, jadi timbul kekeliruan kat sana, lepas aku try recover berkali2, tetiba boleh......Pelik kan?

So anyone yang mahir dalam case2 macam ni? Mungkinkah ini kerja2 hacking menhacking, ataupun aku melanggar terms of use Google? atau adakah orang dengki mendengki mahupun ada kesilapan teknikal?

Wahhhh, bahaya la macam ni....tak baik untuk bisnes, better find another solution ataupun aku sendiri nak tanya Google?

3 comments:

  1. dni pon tatau ni.. huhu takut gak kan kena hack mack ni.. snack takep sebab leh makan.. hack2 ni yang tak best huhu

    Big Fish Moment with Pizza Hut

    ReplyDelete
  2. hahahaha... jeles konye bisnes kencang kot..hahaha :P

    ReplyDelete
  3. ada la orang dengki2 ni.biasala...manusia...

    ReplyDelete