Tuesday, December 18, 2012

COOL: KOSTUM IRON MAN UNTUK RAKYAT MARHAEN

Macam kostum boleh tengok sekarang ni kat kedai-kedai kostum around Klang Valley, even kostum PSY Gangnam Style (cult yang aku benci) pun mendapat sambutan dari orang ramai, ujar pengusaha kostum-kostum yang aku kenali. Dan salah satu kostum yang paling susah dan aku tak pernah jumpa kat Malaysia lagi ialah kostum Iron Man. Aku search dalam blogstore pun takde, search dalam official website pun takde dan in the end, aku jumpa benda ni dalam eBAY.

Dijual pada harga USD $1,105.00 (RM 3,300.00), tak termasuk shipping, kostum ini lengkap semua dengan mata bercahaya. Diperbuat dari fibre-glass yang tahan lasak tapi berat kostum ini masih tidak dapat dikenalpasti. Kepada sesiapa yang berhajat, bolehlah membeli di eBay, Ironman Costume Cosplay dan sekiranya sudah sampai, boleh la bagi aku preview sikit benda ni. He He He

Berikut adalah gambar-gambar item tersebut:-



No comments:

Post a Comment