Monday, February 22, 2010

KALAU ANDA DITAWARKAN BISNES INI, JANGAN AMBIL!!!

Tak pastilah aku ni lebih kepada emosi ataupun kepada pertimbangan yang lebih rasional, tapi kan kalo asyik-asyik nak ikut kata positive, rasa macam dah basah dah kepala ni kena kencing dek company ni, kang kalo nak komplen, banyak sangat kaki kipas, kaki jilat yang sentiasa memuji syarikat.........opssss!!! Perlu ditapis kat sini....

Dah lama dah rasanya kecewa dengan syarikat ni, selalu saja menabur janji janji manis, tapi akhirnya habuk pun tarak, siap kena perdaya lagi pulak rasanya dengan diaorang ni.

Maka disini, aku menasihatkanlah korang agar lebih-lebih la berhati hati dalam membuat pertimbangan. Bagi kes aku ni, sekiranya masih belum selesai juga, aku berhajat ingin membawa ke pihak berkuasa terus lah....

1 comment:

  1. kompeni mana tu? nak jugak tau bro!

    ReplyDelete