Friday, March 19, 2010

MINGGU FINAL EXAM!

mungkin seminggu dua ni aku takde topik sangat kot nak calit mencalit di dalam blog ini, dek terlampau sibuk melayan minggu peperiksaan, sedar tak sedar aku cuma tinggal satu lagi subjek, lepas tu projek dan praktikal, cepatnya dirasa 4 tahun aku study di MSU ni, kelmarin paper Digital Signal Processing, maka satu kelas tak dapat dengan jayanya sebab lecturer berhenti di pertengahan semester dan berganti pada beberapa minggu nak final exam, maka banyak la silibus tu tak abis diajarkan, lecturer baru pun tgh amik tune untuk ajar balik student sebab dah lama tinggal bidang pendidikan ini, jadi dalam situasi ni, yang mangsa, kamilah yang tak dapat buat apa-apa termasuklah berbuat apa-apa masa jawab exam.

maka esok pula paper killer jugak, JAVA Programming, yang mana aku terlalu jahil kot untuk programming ni, yang mana aku sendiri pun tak berapa expert dalam knowledge programming ni dan malam inilah aku buat perjuangan terakhir untuk menyelamatkan paper JAVA aku agar aku dapat mengekal rekod bersih tak pernah failed lagi mana-mana subjek sepanjang study di MSU ni.

maka, aku memohon izin dulu, untuk sambung membaca buku JAVA yang memang tebal mengalahkan 2 buah kamus dewan. :-)

No comments:

Post a Comment